اخذ پاسپورت دوم از طریق بیت کوین

گرفتن پاسپورت با بیت کوین

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که فکر می‌کنید بیت کوین سرمایه‌ای ثابت و غیر قابل انتقال محسوب می‌شود؟ در این دوره ناامنی و محدودیت‌ها چه چیزی مطمئن‌تر از اخذ شهروندی یک کشور قابل اطمینان و پیشرفته به کار خواهد آمد؟ با به دست آوردن هر روزه بیت کوین بیشتر در بازار بین‌المللی، حال می‌توانید با سرمایه‌گذاری بیت کوین‌های خود یک پاسپورت دوم بخرید، دری به سوی فرصت‌ها و آزادی‌های بیشتر.

اخذ پاسپورت دوم از طریق بیت کوین امکان پذیر است؟

مدت زمانی است که بیت کوین رایج‌ترین رمزارز استفاده شده در سرتاسر دنیا به حساب آمده و به عنوان منبعی قابل ملاحظه جهت سرمایه‌گذاری از آن استفاده می‌گردد. این تمرکززدایی رمزارزها، رها از کاغذبازی‌های بانکی، به خریدارها اجازه می‌دهد تا با خیالی آسوده و امنیت کامل توسط مزایای شبکه نقطه به نقطه (Peer-to-Peer) بیت کوین تراکنش‌های خود را انجام دهند. شما تقریباً هر چیزی را می‌توانید با بیت کوین بخرید؛ از غذا و خرید آنلاین گرفته تا ملک و طلا.

برخی از کشورهایی که روی خوشی به رمزارزها نشان می‌دهند، در حال برنامه‌ریزی نمونه‌هایی می‌باشند که نشان دهد رمزارزها چگونه با اقتصاد ملی یکپارچه شده‌اند. به علاوه، این کشورها اجرای قوانینی را در راستای به عمل رساندن استفاده از رمزارزها آغاز نموده‌اند. بعضی از کشورها نیز استفاده از رمزارز را برای شهروندان خود با معافیت از مالیات پرداخت اجرایی کرده‌اند. با این حال، گرچه داشتن یک کیف پول رمزارز کار بزرگی به حساب می‌آید، هوشمندانه است که همواره سبد سهام و سرمایه خود را با رمزارزهایی که جزو سرمایه قابل استفاده شما محسوب می‌شوند متنوع سازید. این نوع از سرمایه‌گذاری باعث خواهد شد تا از سقوط ناگهانی و غیر قابل پیش‌بینی بازار و افزایش احتمالی مالیات دولتی در امان بمانید. یک مسیر بسیار موفق در گسترش فرصت‌های شما در سرتاسر دنیا استفاده از بیت کوین جهت اخذ شهروندی یک کشور دیگر خواهد بود.

مزایای خرید پاسپورت دوم به وسیله بیت کوین

  • امنیت حفظ سرمایه
  • سرمایه‌گذاری در یک کشور مناسب همراه با اخذ شهروندی
  • اجتناب از تلف شدن سرمایه با سقوط بازار
  • گسترش فرصت‌های مناسب در سراسر دنیا
  • استفاده از معافیت مالیات بر رمزارزها

استفاده از بیت کوین برای اخذ شهروندی

در صورتی که به دنبال پاسپورت دوم یک کشور دیگر با بیت کوین هستید، اکنون در برخی از کشورها این موقعیت فراهم شده است. با قوانین جدیدی که برای رمزارزها در تمام دنیا در حال معرفی است، شک نداشته باشید که درخواست برای کسب شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری به وسیله بیت کوین به تدریج مسیری قابل قبول جهت انتقال امن سرمایه به کشور مقصد خواهد شد.

کسب شهروندی وانواتو از طریق بیت کوین

تا به امروز، جزیره وانواتو در دریای کارائیب، اولین و تنها کشوری بوده است که به طور رسمی از پذیرفتن بیت کوین به جای پول نقد جهت اخذ تابعیت خود اعلام آمادگی کرده است. این جزیره زیبا که قسمت جنوبی اقیانوس آرام واقع شده است، یکی از سریع‌ترین برنامه‌های اعطای شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری را در دنیا ارائه نموده است. دولت وانواتو تأیید کرده است که برای اخذ پاسپورت این کشور که اعتبار اولیه آن پنج سال بوده و قابل تمدید می‌باشد، بیت کوین را برای سرمایه‌گذاری مورد نظر خود به رسمیت می‌شناسد.

اخذ شهروندی آنتیگوآ و باربودا با بیت کوین

جزیره آنتیگوا و باربودا نیز در راستای پذیرش بیت کوین به جای سرمایه از سوی متقاضیان پاسپورت این کشور، در حال اجرایی کردن کانال‌های امنی می‌باشد که بتواند مبلغ مورد نیاز سرمایه‌گذاری را از طریق بیت کوین به این کشور انتقال داد. این بهشت زیبای کارائیب، به دارندگان پاسپورت خود اجازه می‌دهد که بدون نیاز به ویزا به بیش از 130 کشور دنیا سفر کنند.

بهترین برنامه‌های اخذ شهروندی برای دارندگان بیت کوین

در حالی که برخی از کشورها قوانینی در راستای ممنوعیت بیت کوین را اجرایی نموده‌اند، بعضی دیگر با آغوش باز از رمزارزها استقبال می‌کنند. در سرتاسر دنیا، اکثر کشورها ارزهای دیجیتال را با روی خوش پذیرفته و استفاده از آن را با افزایش خودپردازهای بیت کوین، معافیت مالیاتی این رمزارز و احداث کسب‌وکارهایی بر اساس رمزارز مورد حمایت قرار داده‌اند. برخی از همین کشورها همچنین برنامه‌های اخذ تابعیت خود را که از طریق سرمایه‌گذاری ارائه می‌گردد را نیز بر پایه همین رمزارزها، به خصوص بیت کوین، به متقاضیان خارجی پیشنهاد داده‌اند.

اقامت پرتغال از طریق بیت کوین

پرتغال نیز مانند مالتا از آن دسته کشورهایی است که به استقبال استفاده از بیت کوین رفته است. تعداد زیادی خودپرداز بیت کوین در این کشور نصب شده است و قوانینی در راستای حمایت از رمزارزها به تصویب رسیده است. این موضوع بدین معنا است که هر فردی که از خرید و فروش رمزارزها سودی ببرد مالیات به آن تعلق نخواهد گرفت، حتی برای افرادی که با کشورهای دیگر از طریق رمزارز تجارت می‌کنند. ویزای طلایی و اقامت پرتغال فرصتی شگفت‌انگیز برای مهاجرت سرمایه‌گذاران بین‌المللی است که به دنبال مکانی امن برای تجارت با رمزارزها بوده و نمی‌خواهند مالیات زیادی برای این تجارت خود بپردازند. برخی از شرکت‌های مهاجرتی مشهور در دنیا انتقال سرمایه این دسته از متقاضیان به کشور پرتغال را از طریق رمزارزها آغاز کرده و اجازه می‌دهند تا سرمایه‌گذاران از طریق بیت کوین شهروندی این کشور را برای خود و خانواده‌شان به ارمغان بیاورند.

اقامت مالتا در ازای بیت کوین

مالتا یکی از کشورهایی در دنیا می‌باشد که بیش از سایر کشورها از بیت کوین استقبال کرده است. این کشور با قرار دادن خود به عنوان یک پیشروی جهانی در بخش تکنولوژی مالی، زیرساخت‌های موفقی را جهت ترغیب سرمایه‌گذاران برای تجارت با رمزارزها ساخته است و مشوق‌هایی را برای شرکت‌های مشهور تکنولوژی مالی فراهم آورده تا به این کشور نقل مکان نمایند. سرمایه‌گذاران رمزارزها که به دنبال نقل مکان به کشور مالتا هستند، می‌توانند برای اخذ شهروندی این کشور از برنامه مخصوص ارائه شده از سوی دولت مالتا استفاده کرده و برای خود و خانواده‌شان تابعیت این کشور را با استفاده از بیت کوین به دست آورند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *