سهام هتل هیلتون در دومینیکا

سهام هتل هیلتون دومینیکا

در چند سال اخیر اخذ پاسپورت دوم برای سرمایه‌گذاران موضوعی محبوب و مهم به حساب می‌آید. بسیاری از این سرمایه‌گذاران علاوه بر اخذ پاسپورت دوم و تابعیت جدید نگران هزینه‌ای که می‌کنند نیز می‌باشند. از این رو، گزینه‌های دولتی و تأیید شده جهت خرید ملک یا سهام هر کشوری که از طریق سرمایه‌گذاری تابعیت خود را اعطا می‌کند، به نظر مطمئن‌ترین گزینه به شمار خواهد رفت.

کشورهای حوزه کارائیب که چندین سال است تابعیت خود را برای سرمایه‌گذاران در دسترس گذاشته است نیز همواره پیشنهاداتی را جهت سرمایه‌گذاری ارائه می‌کنند. کشور دومینیکا نیز از این قاعده مستثنی نیست. با وجود این که بر اساس قوانین مهاجرت این جزیره زیبا، خرید هر ملک یا سهام با حداقل ارزش تعیین شده توسط دولت متقاضی را به شهروندی این کشور خواهد رساند، اما گزینه‌های مطمئنی را نیز در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد. هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون در دومینیکا، همواره یکی از پروژه‌های پیشنهادی دولت این کشور برای سرمایه‌گذاری بوده است. ابتدا بهتر است شرحی مختصر از برنامه اخذ اقامت از طریق سرمایه‌گذاری در دومینیکا ارائه داده و سپس بهترین گزینه‌ها را بررسی کنیم.

خرید سهام هتل هیلتون دومینیکا

متقاضیان پاسپورت دومینیکا در صورت تمایل می‌توانند ملک و مستغلاتی را که دولت دومینیکا آن را تأیید نموده، با ارزش حداقل 200 هزار دلار آمریکا خریداری نمایند. این ملک باید برای حداقل 3 سال توسط متقاضی خرید پاسپورت دومینیکا حفظ شود. در صورتی که ملک برای 5 سال فروخته نشود، همچنین می‌توان آن را در معرض فروش برای درخواست‌کننده دیگری جهت پاسپورت دومینیکا قرار داد. علاوه بر گزینه فوق، برای اخذ پاسپورت دوم دومینیکا می‌توان از طریق اهدای پول نیز اقدام نمود. بدیهی است که مبلغ پرداخت‌شده غیرقابل برگشت بوده و در اختیار دولت دومینیکا برای توسعه اقتصادی این جزیره قرار خواهد گرفت.

بنابراین، تفاوت اصلی اخذ پاسپورت از طریق خرید خانه در دومینیکا و اهدای پول این می‌باشد که در صورت انتخاب گزینه خرید ملک سرمایه متقاضی حفظ شده و در آینده قابل بازگشت خواهد بود. با این وجود که انتخاب اهدای پول هزینه کمتری را برای سرمایه‌گذار در پی خواهد داشت. اما خرید سهام پروژه‌های دولتی که کشور دومینیکا آنها را معرفی می‌نماید نیز جزو گزینه‌های در دسترس سرمایه‌گذارانی است که قصد اخذ شهروندی این کشور را دارند.

اخیراً هتل هیلتون ساخت شعبه‌ای از اقامتگاه‌های خود را در Tranquility Beach Resort در دومینیکا آغاز نموده است. طی آخرین خبری که از سوی دولت دومینیکا در ماه جون سال 2020 منتشر شده است، این هتل تا اواخر سال 2021 یا اوایل 2022 افتتاح خواهد شد. این هتل 5 ستاره در فهرست پروژه‌هایی قرار گرفته است که سرمایه‌گذاران خارجی با خرید سهام آن می‌توانند تابعیت دومینیکا را برای خود و خانواده‌شان اخذ نمایند. ساخت هتل هیلتون در این منطقه ساحلی از سال 2019 آغاز شده و طی تخمین پیمانکاران آن، مراحل تکمیل این هتل حدود 3 سال طول خواهد کشید. این هتل به تازگی در لیست کوتاه و موجز پروژه‌هایی قرار گرفته است که سرمایه‌گذاران خارجی با خرید سهم آنها می‌توانند پاسپورت و شهروندی دومینیکا را دریافت کنند.

شرایط خرید سهام هتل هیلتون دومینیکا

برای سرمایه‌گذاری در خرید سهام هتل هیلتون دومینیکا، متقاضی باید حداقل 200 هزار دلار آمریکا صرف خرید سهام بنماید. به علاوه، تمامی شرایط دیگری را نیز که دولت دومینیکا برای اعطای شهروندی معین نموده است را باید برآورده سازد. طی آخرین تغییرات برنامه اقامت دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری، علاوه بر همسر، فرزندان و پدر و مادر متقاضی، خواهر و برادر و نیز پدربزرگ و مادربزرگ وی نیز می‌توانند جزو پرونده مهاجرتی به حساب آیند.

گزینه‌های جایگزین برای خرید سهام هتل هیلتون

با وجود توضیحات فوق و اطمینان از فرآیند ساخت پروژه هتل هیلتون در دومینیکا، بسیاری از سرمایه‌گذاران خارجی ترجیح می‌دهند تا به جای سهام دولتی، یک ملک خصوصی را خریداری نموده تا با اجاره آن طی 5 سالی که ملزم به حفظ آن هستند کسب درآمد نیز داشته باشند. از مزایای خرید ملک در دومینیکا برای سرمایه‌گذاران خارجی می‌توان به عدم پرداخت مالیات سالیانه برای حفظ ملک اشاره نمود. البته، هنگام خرید ملک هزینه‌های جانبی مختلفی از خریدار اخذ خواهد شد که یکی از این مبالغ مربوط به عوارض خرید خانه است که فقط یک بار و هنگام عقد قرارداد به شهرداری پرداخت خواهد شد.

مشاوره جهت خرید سهام هتل هیلتون

برای خرید هرگونه سهام یا ملک در یک کشور خارجی، به دلیل آشنا نبودن با قوانین و مقررات حقوقی آن کشور، احتیاج به مشاور و وکیل مجربی در این زمینه احساس می‌شود. مجموعه «EndVisa» با سال‌ها تجربه در اخذ پاسپورت دوم و دارا بودن وکلای مجرب ایرانی و نیز وکیل‌های مورد تأیید دولتی خارجی، به خصوص در حوزه کارائیب، آماده هرگونه همکاری با سرمایه‌گذارانی می‌باشد که با خاطری آسوده و در کوتاه‌ترین زمان می‌خواهند به نتیجه مطلوب برسند. برای راهنمایی و آشنایی بیشتر با شرایط خرید سهام هتل هیلتون دومینیکا با مشاوران و وکلای ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *